Oktató videók
A Gránit Bank aktuális és hivatalos tájékoztatója
Teendők, ha banki csalás áldozata lettél
Bankolj tudatosan, és védd meg adataidat!
A bank sosem kéri olyan alkalmazás letöltését, amelyet nem a Gránit Bank Zrt. fejleszt (az alkalmazásáruházakban a fejlesztő bárki számára ellenőrizhető)
A bank sosem kéri el a bankkártya hitelesítő adatait (PIN kódot vagy CVV/CVC kódot)
A bank sosem kéri el a NetBank felhasználónevedet vagy jelszavad
A bank sosem kéri el az SMS/iSMS-ben általa küldött kódokat
A bank sosem kapcsol át másik bank ügyfélszolgálatára
Mindig ellenőrizd a weboldalakat, azok hitelességét valamint a vonatkozó, felhasználói véleményeket
Gyanús weboldalon soha ne add ki bankkártya adataidat
Mindig alaposan olvasd el és értelmezd a Banktól kapott SMS/iSMS-eket
Teendők eszközeid és bankszámláid védelme érdekében
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy készpénz-helyettesítő fizetési eszközzel (például bankkártyával, netbankkal, mobilapplikációval) való visszaélés esetén megvizsgáljuk a kárfelelősség kérdését. A kártérítési felelősség intézményünket nem terheli, ha a vizsgálat eredményeképpen az állapítható meg, hogy az ügyfél súlyosan gondatlan magatartásával hozzájárult a kár bekövetkezéséhez. A súlyos gondatlanság fennállásának kérdésében végső döntést a bíróság hozhat.
Ne habozz kitölteni a kvízt és tesztelni tudásodat a csalók ellen!
Az elsajátított ismeretek nagy segítséget nyújthatnak a személyes és pénzügyi biztonságod megőrzésében.
Teszt indítása
Hírek csalás megelőzéssel kapcsolatban
Kapcsolat
Bármilyen kérdésed, észrevételed van, itt tudsz minket elérni.